Denne bloggen lenker til og refererer fra andre internettmedia om Fremskrittspartiet. Ingen i FrP er ansvarlig for øvrig innhold i denne bloggen, og således er det ikke noe på denne bloggen som kan brukes mot partiet.

Det vil også bli lagt ut enkelte andre aktuelle politiske tema fra nettmediene som kan kommenteres og debatteres på denne bloggen. Moderere gjør dere selv før kommentaren publiseres.

Bookmark and Share

 FrP - Politikk

tirsdag 21. april 2009

Advarer mot norskpakistansk parti

- Dette partiet vil kunne skape større motsetninger i samfunnet, sier byrådsleder Erling Lae.

--------------------------------

Lae advarer

Byrådsleder i Oslo, Erling Lae (H), advarer mot Butts parti. - Dette partiet vil kunne skape større motsetninger i samfunnet, og vil kunne sette befolkningsgrupper opp mot hverandre, sier Lae til Dagbladet.no.

Høyrepolitikeren mener det er viktig at vi tar utgangspunkt i samfunnsfellesskapet.

- Vi vet fra alle land at det er uheldig når de politiske skillelinjene blir etniske. Samtidig ser vi at ett av verdens mest multietniske samfunn, USA, ikke har noen slike partier, sier Lae.

Les mer

Relaterte lenker:
- Uten svin og alkohol er nordmenn verdens beste muslimer

Lenker:
Regjeringens asylbløff er avslørt

Sandberg ut mot tamilene

Slik får du makta,Siv

Krever gjennomgang av eldreomsorgen

«Folk vil ikke bli behandlet som idioter»

Øystein Rian: Partiene, FrP og nasjonalstaten

18 kommentarer:

  1. ”Vi trenger ingen meningsmåling for å oppfatte at et overveldende flertall blant amerikanerne – både republikanerne, demokrater og uavhengige – er lei er av den dødsonen politikken er blitt, hvor snevre inntresser kjemper om fordeler og ideologiske minoriteter søker å påtvinge oss sine absolutte sannheter.”

    Barack Obama

    SvarSlett
  2. Nå har vi lagt det store egget, Oslo kommer til å bli innvandrerstyrt i nærmeste framtid. Ikke om tre år, men om 10 til 15 år.

    Tullinger

    SvarSlett
  3. -jeg tror på Siv.

    Vi må bare håpe at det norske folk nå forstår alvoret.

    SvarSlett
  4. I Høyre jobbes det på harde livet for å komme med forslag som går i retning av det FrP står for.Litt sent kanskje?

    SvarSlett
  5. det ble født 61000 barn i Norge i 2008 og vi fikk 67000 nye innvandrere... HALLOOOOOOOOO!!!!!

    SvarSlett
  6. Til alle som er redd for fremtiden.... og en overtakelse av landet. De kan ta det med ro. Denne mannen og partiet har fått langt mer fokus i media enn de fortjener. Innvandrermiljøet ler av dem!! De er noen klovner. Og i september vil alle som lider av paranoiaen om innvandrerovertakelse i Oslo måtte sitte med en flau smak i munnen. For partiet vil ikke få noe annet enn få stemmer!!

    En poll er lagt ut på denne siden som er en flerkulturell side. Den er ny, men vil med all mulig tydlighet i tiden fremover vise hva etnsike minoriteter selv tenker om denne klovnepartiet!

    Les her:
    http://x-plosiv.no/default.pl?showArticle=3816&pageId=153

    SvarSlett
  7. Islam i Europa er en kreftssvulst som vil ødelegge et samfunn som vi har bygget opp gjennom århundrer. Vi må sette ned bremsen allerede idag. Barnetrygn og kontantstøtte må vekk. Politiet må få mere ressurser til å avdekke skattesnyteri bl.a. i drosjebransen, samt kebab- og butikksjapper. Vi må innføre forbud mot at norske jenter gifter seg med muslimske menn og får muslimske barn. Norske muslimer med doble statsborgerskap må fratas sitt norske statsborgerskap og sendes hjem dit de kom fra. UDI nedlegges. Total innvandringstopp for muslimer. Med Islam i Norge vil alle velferdsgoder bli borte. Muslimer vil neppe betale skatt til felles goder som alderstrygd, uføretrygd osv., for de ønsker å ta vare på sine gamle innen familien. Etnisk norske vil bli et annerangs innbygger. Det er musklimene som får bestemme. I beste fall vil ikke-troende få leve, men yttringsfriheten vil bli meget begrenset. Husk med et muslimsk Europa er det presset fra omverdenen borte (mulig Kina, Russland og USA kan befri Europa) og Islam vil trolig bli mer ytterliggående, dvs. Sharialover, stening av kvinner og ikke-troende. Så gjør noe nå før det er for sent!

    SvarSlett
  8. Den eneste grunnen til at SV og AP er for en slik balkanisering (Multikulturelt samfunn) av Norge er at 83% av muslimene stemmer på de rødgrønne.
    http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/politikk/article643981.ece

    Til tross for at regjeringen påstår at de har strammet inn, er det 63 prosent økning i antallet asylsøkere i første kvartal. Sverige - som strammet inn i fjor - har en nedgang. Dessverre har vi en regjering der SV motsetter seg alt som har med innstramninger å gjøre og deres viktigste anliggende er at asylsøkerne må ha størst mulig bevegelsesfrihet i Norge. En bevegelsesfrihet de bruker til å begå alvorlige kriminelle handlinger som angrepsvoldtekter og salg av narkotika.

    Willoch tok opp dette problemet allerede i 1988, og hans frykt for innvandringsproblemet den gangen har slått til.
    http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/09/09/511447.html

    I forhold til folketallet har Norge en enorm innvandring, 67 000 personer bare i 2008. Det tilsvarer Finnmark fylke.
    http://www.rights.no/publisher/publisher.asp?id=41&tekstid=2330

    95% av innvandrerene har ikke høyere utdannelse, og over 90% av dem kommer uten papirer og fingeravtrykk. Med andre ord, dette er ikke personer som kommer for å bidra.

    Ikke-vestlige innvandrere, med Tamiler som er flott unntak, har så lav arbeidsdeltakelse at det spiser opp mer enn oljefondet bidrar med.
    http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article1348280.ece

    Bare i 2008 brukte den rødgrønne regjeringer 9,2 milliarder på nye asylsøkere.
    http://www.rights.no/publisher/publisher.asp?id=41&tekstid=2083

    Noen som husker hvor mye debatt det var for noen år siden da en vurdere "eldremilliarden"? Hvor mye debatt var det rundt asylmilliardene?

    Men en ting er at ikke-vestlig innvandring er en økonomisk katastrofe som mest sannsynlig på sikt vil knekke velferdsstaten.
    http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article902132.ece


    Et annet svært alvorlig problem er kulturen deres, spesielt Islam.


    I dag begås 72,8% av voldtektene i Oslo av ikke-nordmenn. Ikke-nordmenn utgjør omtrent 20% av befolkningen i Oslo.
    http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/22/533336.html

    Samtidig er 40% av barna i Oslo ikke-nordmenn, og Mohammed er det vanligste navnet. Hvordan vil voldtektsstatistikken da se ut om 15 år?

    Kan norske kvinner gå trygt ute i Oslo om en generasjon? Hijab for norske jenter har av norske muslimer blitt foreslått som et tiltak som kan halvere antall voldtekter.

    Når vi ikke klarer å få 20% til å integrere seg, hvordan skal vi klare å integrere 40%? Rundt 2050 er nordmenn i mindretall. Hvordan skal denne minoriteten klare å integrere en majoritet?


    Jeg mener at den norske kulturen er bedre en alle andre kulturer i verden.

    Norge ligger på topp i nesten alle positive statistikker, og på bunn i nesten alle negative statistikker. Vår kultur er preget av velferdsstat, vitenskap, sekularitet, likestilling og jevn fordeling av godene i en ærlig og hardtarbeidende fredelig befolkning.

    Ser en på Somalia så kan en vri alle dise utsagnene 180 grader.

    Hvilken av disse to kulturene er best egnet til å gi verdens befolkning et godt liv?

    Hvilken kultur er det da en bør beskytte og sørge for overlever?

    Hundretusener fra verdens mest dysfunksjonelle kulturer har valgt å komme til Norge for å ta del i våre goder.

    Desverre har de det til felles med våre multikulturister at de ikke skjønner at disse godene ikke har kommet seg selv. Det er vår overlegne kultur som har produsert godene de ønsker å få ta del i. Oversvømmes 4 millioner nordmenns kultur av milliardene som vil inn, så dør gåsa som legger gulleggene.

    Det som er et fyrtårn og eksempel for resten av verden på hvordan man får til et godt samfunnn, kan druknes på ett år av Pakistans 160 millioner.

    For å gni inn hvor få vi nordmenn er: Det er flere jøder i New York enn det finnes nordmenn i verden. Vi er ikke flere enn at vi bare ville ha vært en kuriositet om vi alle flyttet til Karachi med sine 18 millioner.

    Ønsker du at Norge skal forsvinne, så stem SV og AP. Hvis ikke, stem FrP for første gang i ditt liv, uavhengig av hva du ellers måtte mene om deres politikk.

    SvarSlett
  9. Bra kommentar 13:34 og jeg skal følge ditt råd.

    Det blir faktisk første gang jeg kommer til å stemme Fremskrittspartiet, og jeg bergriper ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før.

    ST

    SvarSlett
  10. Stortinget burde lage lover som forbød Islam, dvs. forbud mot å være muslim i Norge. Det er nemlig ikke værre å forby visse type religioner enn å forby visse typer sexualitet. I Norger er utøvende homofili lovlig, sex før ekteskapet likeså, men utøvende pedofili er straffbart. Islam bør forbys, men det skal være lov å være kristen, hindu, buddist eller tilhøre andre religioner som ikke er til skade for enkeltmennesker og samfunnet. Islam er en krigersk religion og dets tilhengere vil drepe ikke troende. I Norge er det også forbudt med kvinneundertrykkelse, noe som er en del av Islam. De som stemmer SV er indirekte for kvinneundertrykkelse. Muslimer er rasister. Det tillates ikke at en kristen mann gifter seg med en muslimsk kvinne. Muslimer hater jøder og har dette til felles med nasister. Det er forbud mot å bære naziuniform, politiet ville ihverfall bry seg, da bør det også være forbudt å bære hijab. En vei å gå kan være å innføre dødstraff for å være muslim, det er vel det Butt menes praktiserende homofile bør få? Jeg bare spør.

    SvarSlett
  11. Jeg er enig med deg Ola.

    Vi må reagere nå, og gjøre noe!
    Vi må stemme på de rette menneskene slik at vi får orden i vårt samfunn igjen. Slik at disse menneskene kan få innført normale tilstander og lover som vil beskytte oss.

    Ruth

    SvarSlett
  12. Jeg tror det må enda sterkere virkmidler til Per, selv om det du foreslår er en god start.

    Grunnen til at jeg sier dette er at jeg ikke tror det nytter å ga et forbud mot noe, hvis man til slutt har et overtall av mennesker som alikevel tilhører denne gruppen. Forstår du hva jeg mener?

    Hansiveien

    SvarSlett
  13. Jeg er svært glad at det er folk som reagerer, som skriver, og som, står frem og taler...

    Takk!

    SvarSlett
  14. For den som kan litt historie og kjenner mekanismene, så er det all grunn til å ta alvorlig det som nå skjer.
    Islam har ikke evne eller vilje til å tilpasse seg vestlig tenke og væremåte hvor begge kjønn omgås naturlig i samfunnet.
    Hvis man ikke nå stiller krav,krav og atter krav til muslimene er jeg redd for at framtiden blir blodig.
    Norge er snart balkanisert.

    SvarSlett
  15. SV er forkortelse for Sharias Venner!

    SvarSlett
  16. Jasså, så snik-islamisering foregår ikke for tiden!? Dette tar helt av, og de frekke og freidige muslimene tar seg skikkelig til rette i landet. Og de kommer til å kjøre på til våre landsmenn ikke har noe valg og vi er omvendt.

    Det burde ikke eksistert et eneste parti i Norge som er så styrt av en religion i det hele tatt. Generelt sett er mennesker i dette samfunnet, og hele verden faktisk -dumme, blinde og blonde. Vi er kun styrt av penger, politikk og religion. Politikk er en kombinasjon av penger og religion forresten.

    Islams religion/muslimer er så en kraftig galskap å flytte til Norge, at det bør ikke være noen diskusjon. La de få styre, brenne dekk, skrike å romstere i sitt eget land som en kasse med Gremlins til de finner ut at -noen startet dette "regelverket" på livet og universet. Og det var i allefall ikke Gud.

    Men, antakelig er det norske politikers hensikt å få muslimsk religion og styring til Norge med hensikt for å skape borgerkrig!?, for det vil skje!...

    Ellers så er politikere (dekknavn for enkeltpersonene det gjelder) faktisk så dumme som det virkelig synes!

    Jeg er sikker på at muslimene og deres hensikter, har lov til å danne seg et parti, det forstår vi. Men selv om de har lov til dette, så er de ikke mer mindre radikale eller besatte av sin egen eksistens og religion!

    SvarSlett
  17. Meget godt kommentar av 23:21, og jeg følger den i alt: Det er noe galt med menneskene i dag, jeg forstår det bare ikke, er helt oppgitt.

    Får vi mindre hjerne av ett eller annet?

    SvarSlett
  18. Hei,

    Her er et svar på en respons jeg fikk i en annen blogg.

    Morn!

    Snikislamisering, om det er funnet opp vet jeg ikke. Men et begrep for den fremgangen (tilbakegangen egentlig) og det som faktisk skjer, og blir sett av "vanlige landsmenn" måtte komme ganskje kjapt uansett. Jeg kan bruke andre ord en dette, og uansett så har ikke dette noe med verken Frp eller Siv Jensen å gjøre fra min side. Jeg snakker om generelt slik man ser og oppfatter det, både gjennom media, men også i dagliglivet og miljøet. Om det er snikislamisering gjort bevisst eller ikke, så skjer det i allefall!

    Suverent at folk for lov å si og mene hva de vil, så lenge de ikke oppfører seg som neandertalere. Men det er ikke noen selvfølge at ett nytt folk her i landet, med sin ekstreme tro/overtro/besettelse på sin Gud/Allah og holdning til livet, kvinner og hva som er rett og galt, skal få lov til å etablere dette i Norge. Landet vårt bør kanskje heller få orden på sitt eget system, våre egne landsmenn, slik som de eldre, de fattige, barn -og mennesker med rusproblemer, en å slippe inn uhorvelige mengder med nye problemer. For det kommer det til å bli, og vi er jo i gang. Om Frp har dårlig oppslutning er godt mulig, gjør ikke noe det. Man støtter ikke noe mer de politiske parti som er basert på kristne tradisjoner, selv om de har noe mildere styringer og meninger. Her kan vel også sies mye men...

    Jeg sier ikke at ILP er representativt for alle muslimer, men islam/muslimske tradisjoner og tro har fått så godt feste dette folket, at når det faktisk kommer til stykket så står de sammen og praktiserer temmlig likt overalt. Og skal man gå i detalj på deler av troen, så er det fantastisk mye radikalt, og temmelig sykt hva man tror på i disse landene og hvor stor begrensning og kontroll menneskene lever i! Dette gjelder også faktisk den "snille" kristendommen, når man bare ser litt på detaljene. Begge religioner er kjempeflotte å se på når det kommer til å skal representere dem i media, men gå i detalj, så begynner det å bli skremmende.

    Et folk må gjerne stifte et parti basert på Jedi-ordenen og tilbe Darth Vader for min del, men det kommer anpå hva hensikten er.

    - men visst du er enig i at menneskene er styrt av penger, politikk og religion, hvordan kan du mene at det er kjempeflott å danne et nytt parti i Norge basert på muslimsk tro eller religion basert på koranen? "Stili, La oss se hva som skjer kanskje?"

    At Islams religion/muslimer er så en kraftig galskap å flytte til Norge mener jeg fordi at det er sånn det kan bli. Det er ikke mange som gjør slik i Norge ennå nei, men fotfeste er ikke helt etablert ennå, men man ser jo at det kommer seg. Dessuten er det jo kjent at dette folketslaget er stikk motsatt av nordmenn når det gjelder å si ifra om ting og tang. Det blir bråk. Man skal ikke gå så langt i nærmiljøet for å se hva slags holdninger som viser seg i mennesker fra østlige land når det kommer til konfliktløsning, temperament! Frekke i kjeften, syke holdninger til kvinner, oppfører seg fort truende for ingenting. Jeg vet ikke dette gjelder alle ja, men jeg skal si deg at disse holdningen og synet på andre medmennesker er ganske innbarka.

    Jeg er litt bekymra uansett hvordan du ser det. Jeg tok litt i ang. borgerkrig, men den er vel egentlig litt i gang allerede, nå sitter vi jo her å skriver da. Er man et sosialt menneske, så hører man hele tiden i et tema som dette hva våre landsmenn mener! Men det er jo som sagt slik at nordmenn sier ikke ifra. Jo!, så lenge de sitter hjemme i stua da... Men man blir bekymra, for enten er denne utviklingen gjort bevisst av våre egne som styrer landet, eller så ser de ikke hva som kommer til å skje.

    Forresten, hva med å bygge norske kirker i Pakistan? det ville nok slå an!

    "Velkommen til Nor$e, her er startpakken din. Føl deg fri til å finne en ledig plass for etablering av ditt folk og din religion."

    Som en avslutning:

    Jeg er ikke fullstendig imot innvandring, for mange trenger hjelp. Men jeg er i mot å fylle landet med andre lands problemer, spesielt de som er besatt og styrt av religion.

    Det som mennesket ikke ser og det som går igjen over alt, og dette er veldig få klar for å akseptere ennå -at verden er styrt av religioner, uansett format mål og mening -som gir vrangforestillinger og eksklusjon utenfra.

    Mennesket vet hva som er problemet, men gjør ikke noe med det. Ikke ennå, så det VIL BLI HARDERE DAGER!

    Amen.

    SvarSlett

Lenker alle innlegg FrP - Politikk

 Bloggere FrP

Emneord FrP - Politikk